A legújabb alkalmazások és szolgáltatások egyre összetettebb rendszereket alkotnak, megnehezítve a szervezetek számára, hogy hagyományos felügyeleti eszközökkel teljes áttekintést nyerjenek működésükről. Ennek következtében az alkalmazások teljesítményproblémái komoly hatással lehetnek a felhasználói élményre, ügyfelek elégedettségére és végső soron az üzleti eredményekre. Ezen rendszerek kezelése már túlnyúl a kódolás terén, és kiemelt figyelmet igényel az alkalmazások, infrastruktúra és egyéb szolgáltatások megfigyelésében.
A vállalatok számára kritikus, hogy minimalizálják az leállások időtartamát, mivel közel 40% szerint egy órás leállás jelentős pénzügyi veszteséget okozhat, és az ügyfelek elégedettsége átlagosan 15%-kal csökkenhet. Ezért nélkülözhetetlen, hogy a SRE (Site Reliability Engineering) csapatok rendelkezzenek azokkal a eszközökkel, amelyek segítségével azonosíthatják, kezelhetik az üzleti működés incidenseit, még azok hatással lennének a végfelhasználókra. Ideális esetben a probléma bekövetkezése előtt észlelhetik annak lehetőségét.
Schuck Richárd cikke a PROHARDVER! oldalán
DevOps rendszermérnökünk cikke itt olvasható:
Hogyan válthatja fel az IBM Instana a hagyományos APM-eszközöket?